PV-uitje: dagje Utrecht met Underground stadswandeling

• Datum 29 juni 2023
  • Tijd09.20
  • Adres we vertrekken vanaf station Winterswijk Utrecht
  • Vervoer we gaan met de trein
  • Kosten hier zit in:
    - treinkaartjes
    - koffie / thee met wat lekkers
    - Underground stadswandeling
  • Aanmelden aanmelden kan tot dinsdag 27 juni
  • Eten en drinken we verzorgen 1 keer koffie / thee + lekkers

Aanmelden vanaf 2 juni 2023

Er is nog plaats voor 17 personen

PV uitje: dagje Utrecht met Underground stadswandeling!

Exclusief voor pv-leden

Sinds 2019 zijn we niet meer in Utrecht geweest met de pv, dat wordt de hoogste tijd!

Wanneer: Donderdag 29 juni

Hoe: we gaan met de trein (en gebruiken een daluren groepskaart).

Hoe laat stappen we op: 09.20 uur vanaf Station Winterswijk

We zijn dan om 11.07 uur op Utrecht Centraal.

Als we uitgestapt zijn, is het tijd voor een terrasje voor koffie/thee/lekkers, vanaf 12.00 uur staan zij op ons te wachten. Je hebt daarna even de tijd om te genieten van al het moois dat Utrecht te bieden heeft, maar… niet te lang!

We worden om 13.30 uur bij de VVV op het Domplein verwacht voor de Underground stadswandeling.Deze duurt tot 15.00 uur, waarna je helemaal los kunt gaan met (bijv) shoppen!

Hoe laat gaan we terug: We pakken de eerste trein die kan, dat is om 18.53 uur zodat we om 20.40 uur weer in Winterswijk staan.(Later mag uiteraard, dan is dit kaartje voor je eigen portemonnee).

Wat zijn de kosten: De eigen bijdrage voor deze dag, inclusief trein, koffie/thee & lekkers + de Underground stadswandeling is €25,00 pp.

Ben je stagiaire of vrijwilliger? Dan ben je automatisch lid van de pv :-)

(Ben je collega en nog geen lid? Dit kun je zelf doen in Afas op de computer, derde kolom. De maandelijkse bijdrage van €2,50 wordt maandelijks automatisch ingehouden van je salaris. Kleine moeite, veel plezier!)

Hoeveel collega’s / vrijwilligers / stagiaires kunnen er mee?

Er kunnen maximaal 30 personen mee, dus aarzel niet en geef je snel op!

Let op: we maken de kosten van te voren; opgeven = betalen.

Het betalen gaat via een betaallink op de site, het gaat dus niet meer van je salaris af.

Opgeven kan tot dinsdag 27 juni.

Gaat u mee met een Utrecht Underground stadswandeling?

Een Stadswandeling die u een minder fijne kant van Utrecht laat zien, dat doet Utrecht Underground.
Ervaar en zie zelf hoe het is om te moeten leven op straat. Rondleider en verteller bij deze wandeling is zelf ervaringskundig. Onze gidsen zijn (ex-)dakloos en putten uit hun eigen ervaringen om u doordringend en levensecht kennis te laten maken met een leven zonder vaste woning.