PV activiteit kanovaren of suppen op de berkel!

• Datum 23 augustus 2024
  • Tijd18:30
  • Adres Mors 15 Eibergen
  • Vervoer Eigen vervoer
  • Kosten €10,00 inclusief 2 drankjes.
  • Aanmelden Voor 15 juni 2024

Aanmelden vanaf 12 april 2024

Er is nog plaats voor 17 personen

🌊Ga mee op avontuur op de berkel 🚣‍♂️

🌞 Zin in een spetterend zomeruitje met je collega’s? Dan is dit dé activiteit voor jou!

Op vrijdagavond 23 augustus 2024 vanaf 18:30 uur hebben we een geweldig avontuur gepland: suppen of kanovaren op de prachtige Berkel in Eibergen! 🚣‍♀️
Laat je verrassen door deze betoverende omgeving.

Het programma belooft een avond vol plezier:

18:30 uur:                Inloop bij Sportwijzer, met een verfrissend drankje om in de stemming te komen.
19:00 uur:                Leer de kneepjes van het kanovaren en suppen tijdens een korte instructie.
19:10 uur:                 Tijd om het water op te gaan en te genieten van het avontuur!
20:30 – 21:00 uur:  Afsluiting van de activiteit
21:00 uur:                 We sluiten de avond af met een welverdiend drankje en gezelligheid.

Deze activiteit is alleen voor de leden van de personeelsvereniging.
Vrijwilligers en stagiaires zijn automatisch lid.
Lid worden van de PV kan door je aan te melden via AFAS/Insite. Voor € 2,50 per maand ben je al lid! Heb je vragen, stuur een e-mail naar pv@sius.nl

Ga je mee?
Leuk!
Meld je aan via onderstaand aanmeldformulier. Er is plek voor 25 personen. Geef aan bij opmerkingen of je mee wilt suppen of kanovaren.
Bij het aanmelden word je doorgelinkt naar een veilige betaalpagina. Vul bij omschrijving jouw naam en voor welke activiteit je betaalt. Na aanmelding kan je niet meer kosteloos afmelden en rekenen we op je deelname.

Let op: deze activiteit is op eigen risico. De PV stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele schade, etc.
Er worden foto’s gemaakt tijdens dit uitje voor social media/ intranet gebruik. Mocht je niet op de foto willen geef dit aan bij de organisatoren.

Let op:
    Betaal direct bij aanmelding!

(Inhouding op loon via salarisadministratie wordt niet meer gedaan.)

Nadat je op 'Aanmelden' klikt kom je op een beveiligde betaalpagina.

Vul bij omschrijving jouw naam en de naam van de activiteit in waarvoor je betaalt.