PV activiteit: EXTRA DATUM! kookworkshop dinsdag 12 maart 2024

• Datum 12 maart 2024
  • Tijd18.00 uur - 22.00 uur
  • Adres Dorpsstraat 80 Ruurlo
  • Kosten 19,50 pp. Dit is all-inn.
  • Aanmelden tot vrijdag 8 maart

Aanmelden vanaf 17 november 2023

Er is nog plaats voor 2 personen

Kookworkshop: Reisje rond de wereld

Op dinsdag 12 maart 2024 organiseert de personeelsvereniging voor de leden van de PV weer een workshop koken in de Kookloods in Ruurlo.
Het thema van deze keer is “Reisje rond de wereld”.

Graag 18.00 uur aanwezig. We verwachten rond 22.00 uur klaar te zijn met volle maag, de afwas en met veel kook inspiratie weer naar huis te kunnen.

De kosten zijn 19,50 per persoon, hier zit het eten en drinken bij in; een all-in prijs dus.

Nynke heeft ruimte voor 20 personen in haar nieuwe Kookloods in het centrum van Ruurlo.

Vrijwilligers en stagiaires zijn zoals altijd automatisch lid van de pv.

Ben je nog geen lid en wil je wel graag meedoen aan deze en andere activiteiten van de PV?
Maak jezelf lid in AFAS op de computer (niet mogelijk in de app) en voor 2,50 per maand ben je welkom bij onze leuke activiteiten.

Let op:
    Betaal direct bij aanmelding!

(Inhouding op loon via salarisadministratie wordt niet meer gedaan.)

Nadat je op 'Aanmelden' klikt kom je op een beveiligde betaalpagina.

Vul bij omschrijving jouw naam en de naam van de activiteit in waarvoor je betaalt.