GEANNULEERD: PV activiteit Escape room 25 september 2024

Aanmelden vanaf 9 juli 2024

Er is nog plaats voor 11 personen

Informatie

Helaas hebben we voor 25 september te weinig aanmeldingen en zal deze activiteit NIET doorgaan.

Vanwege de grote belangstelling voor het escape room-uitje op 18 september, hebben we een nieuwe datum gepland: woensdag 25 september 2024!
Durf jij de uitdaging aan te gaan en op tijd te ontsnappen uit de escape room van Winterswijk?

We hebben de keuze uit 2 escape rooms:

The hangover:
Hier word je wakker in een politiecel met een gigantische kater. Je weet alleen niet wat er gebeurd is! Er wordt je verteld dat je zelfs hoofdverdachte bent in een moordzaak! Ontsnap uit de cel, ga alles wat je de avond ervoor hebt uitgespookt herbeleven om erachter te komen wie je bent en wat er is gebeurd om vervolgens je onschuld te bewijzen! Lukt jou het om te ontsnappen uit Escape Room The Hangover?

The sleepover
In deze escape room is je zusje vermist! Jij gaat logeren bij Opa en Oma zodat je ouders op zoek kunnen gaan naar je zusje. Maar, kunnen zij je zusje wel vinden? Ga op zoek naar je zusje voor het te laat is.. Of laat je haar aan haar lot over?

Opgeven kan via onderstaand formulier vanaf dinsdag 9 juli 2024. Meld je snel aan want er is maar plek voor 13 pv-leden.
Heb je voorkeur voor een van de escape rooms? vermeld dit dan s.v.p. bij opmerkingen.