PV activiteit: Bloemenkrans maken bij “bij ons op Hommelink”

Vol
  • Datum 23 april 2024
  • Tijd19:30 - 22:30
  • Adres Tankweg 6 Lievelde
  • Vervoer Je komt met eigen vervoer
  • Kosten € 19,50 pp
  • Aanmelden vanaf 1 maart 2024
  • Eten en drinken Je krijgt koffie en thee

Aanmelden vanaf 1 maart 2024

Er is helaas geen plek meer, maar je kunt je nog aanmelden voor de wachtrij

Wachtrij aanmelden

Voor de PV-creatievelingen; we gaan de boer op!

En wel naar boerderij “Bij ons op Hommelink” aan de Tankweg 6 in Lievelde. Hier hebben ze niet alleen koeien,  je kunt vlees kopen van hun eigen koeien en zelf je verse melk kunt tappen, maar waar Nienke ook onwijs mooie bloemstukken en kransen maakt!

Bijgevoegde foto is om een idee te krijgen van wat je kunt gaan maken.

Dit mooie tafelstuk met onwijs schattig vaasje in het midden is door onze collega’s al gemaakt.

Uiteraard ligt het aan de beschikbare bloemen van dat moment hoe het er uiteindelijk uit gaat zien. Maar mooi gaat het worden ;-)
De waarde van de workshop is 50,00 euro, maar het kost jou als pv-lid maar 19,50 euro.

Vanaf 1 maart kun je je opgeven voor deze activiteit. Zo heb je voor de paasdagen een mooi stuk in huis!
Er is plek voor 12 personen.

Er is voldoende parkeergelegenheid op het erf.

Deze activiteit is alleen voor leden van de personeelsvereniging. (vrijwilligers en stagiaires zijn automatisch lid).
Lid worden van de PV kan door je aan te melden via AFAS en voor € 2,50 per maand ben je lid.

Heb je vragen, dat kan via een mailtje naar: personeelsvereniging@sius.nl

Aanmelden voor de wachtrij

De activiteit is vol. Je meldt je nu aan voor de wachtrij. Als er een plekje vrij komt word je automatisch toegevoegd en ontvang je hiervan een mail.

Let op:
    Betaal direct bij aanmelding!

(Inhouding op loon via salarisadministratie wordt niet meer gedaan.)

Nadat je op 'Aanmelden' klikt kom je op een beveiligde betaalpagina.

Vul bij omschrijving jouw naam en de naam van de activiteit in waarvoor je betaalt.